Cool Transparent Pink Pointer

:(

 
 Status : Not In Mood :( 
hello peeps . harinie tak adaa mood lalallalalalal ~ urm , now my nampyeon dah tanak pcayee ckp i dah .
tengoks sekarang dyer mintak break plak :( aiyoo .
now i tengah IM chat dgn mmber dye Togee & Abin  .
IM Chat Dgn Abin  

Abin : man g mne.. 
Aku : hahah , huh ?
Abin : wan la..
hehehe 
Aku : tak tahu .
weyh wan mntak break. 
Abin : yer er...sbb pew.. 
Aku : tak tahuu dyer
Abin :kowank gadow er..
Aku :a'aah
Abin : yer er..die xckp pape pon.
Aku :baru jeee hntar msg niee
Abin : uummhh.
td die at neh..
spe start gadow.
Aku :dyer lah .
Abin : owh..sdey la nie skang..
Aku : yelah
Abin : jgn nk sdey sngt..haha..wan men2 kot.. 
Aku : mne adee
Abin : owh..yer er..nie spe jeh tau skang..
Aku :haha , kau
Abin :owh..yer eh..
kowank kn slalu gadow 2..
Aku : hahaha , dyer ckp asl aku xnak break dgn dyer
Abin : asal ek??
Aku : sbb aku sygg dyer lah
Abin : owh..
abez pe psal die nk break off..
Aku : mne aku tahu dyer . dyer ckp ily dari mulut jee . bukan dari hati
hahahahahaa
Abin : waa..
doctor cita kee nie..
Aku : hahahha ,.
Abin :....
 
 
P/S: nie Im Chat Dgn Abin . dgn Togee haish , mlas lah . dyer tue lagi bnyak membebel :)
___________________________________________ 

 
biy sumpah aku tanak break degan kau . iloveyousomuch tahu tak .
but if kau dah tak pcaye aku ape aku boleh buat :(
sumpah aku tengah nangis niee :( sumpah aku tanak break ..
aku tak boleh if kau tak adaa sygg . kau selalu ade dgn akuu . kat handphone aku ade picture kau .
in my heart  . sumpah syg aku tanak break dgn kauu biyy . kau selalu bagi ape aku nak .
kau selalu layan aku . if kau buat salah pon aku dah malas nak marah kau ..
but tadi kau cakap yang kau tak batak dgn aku . kau benci aku . kau bosan dgn akuu :((
aku dah tak boleh buat ape dah wan. kau tak pcaye ckp aku . aku dah tak pcaye aku dah .
aku nak buat ape for kau pcaye aku weyh ... aku dah tahuu . aku dah giveup gila dgn diri aku nie ..
kau tak tahuu kan , selame niee aku bnyak nangis psl kau . kau tak tahuu kan dlm hati aku rase mcm mne 
kau selalu pukul aku , kau marah marah aku smue aku still boleh gelak-2
aku diam smuee . but kau tahu kan..  aku selalu nak meet kau . aku ade sebab ..
aku nak selalu tengok muka kauu . if satu hari tak tengooks muka kau aku nak nangis .
aku nak kau selalu ade dgn aku . if kau lpak dgn mmber-2 kau pon aku tak kesah .
aku nak meet kau jugak . whatever happen i always love youu until i stop for love youu babyy ~
 

Writing By : Aidaa Taeminn :)

No comments:

Post a Comment